در ماه پیش پایگاه خبری روزنامه الفجر مصر در گزارشی به اخراج “علیاء المهدی” زن وبلاگ نویس مصری از میدان التحریر اشاره کرد و نوشت :
تجمع کنندگان مصری که از اقدام اخیر این زن در خلع لباسهایش و قرار دادن تصویر برهنه خود در یکی از شبکه های اجتماعی به خشم آمده بودند وی را از میدان التحریر بیرون کردند.

این زن جوان مصری اخیرا در اعتراض به آنچه فقدان آزادی برای زنان مصری دانسته بود تصاویر توهین آمیزی از خودش را در فیسبوک قرار داده بود. این اقدام وی با واکنش شدید مردم مصر روبرو شد.
براساس گزارش سه نسل، سایت نهرالحب در گزارشی تصاویری از محل مرگ وی منتشر کرده است:



کدخبر: ۶۰۴۹۳ سایت خبری البرز نیوز
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ – ۱۵:۲۳
مرگ مشکوک دختر هرزه مصری + تصاویر (+۱۸)
نويسنده : محسن فتحی پور
ديدگاه ها :







حالا اون دختر کار اشتباهی کرد که تصاویر برهنه از خودش تو فیس بوک گذاشت ولی بنظر شما کار کسانی که این دختر رو کشتن اشتباه تر نبوده؟نهایت باید زندانی میکردند نه اینکه بکشنش.
[پاسخ]
محسن پاسخ در تاريخ بهمن ۲۶م, ۱۳۹۰ ۸:۰۴ ق.ظ:
درسته ولی حالا دقیقا معلوم نیست که کی کشته … امکان این هم هست که توطئه باشه
[پاسخ]
راستی شما تا چه اندازه با سربازی اجباری موافقید؟لطفا به وبلاگ من سر بزنید و بعد از خواندن کامل مطالب نظر خودتون رو بگید.در صورت تمایل اطلاع رسانی کنید.فقط لطفا کل مطالب وبلاگ رو بخونید.www.khedmatejbari.mihanblog.com
[پاسخ]
محسن پاسخ در تاريخ بهمن ۲۶م, ۱۳۹۰ ۸:۰۵ ق.ظ:
بله حتما … در اولین فرصت …
[پاسخ]
ممنون پس نظر خودتون رو در قسمت نظرات وبلاگ بنویسید و در نظر سنجی شرکت کنید.
[پاسخ]
محسن پاسخ در تاريخ بهمن ۲۶م, ۱۳۹۰ ۳:۰۹ ب.ظ:
چشم
[پاسخ]
جالب بود ممنون…
ولی توروخدا از این تصاویر نذارید…خیلی وحشتناکه..
[پاسخ]
محسن پاسخ در تاريخ بهمن ۲۶م, ۱۳۹۰ ۳:۰۹ ب.ظ:
بله چشم …
[پاسخ]
خبر مرگ دختر فاسد مصری علیا ماجده واقعیت ندارد + تصاویر
[پاسخ]
محسن پاسخ در تاريخ بهمن ۲۷م, ۱۳۹۰ ۹:۰۷ ق.ظ:
لینکش رو یادتون رفته …
[پاسخ]
با سلام خدمت شما و تلاشگران عرصه علم و دانش.کار بد را با بد جواب دادن نشان دهنده عدم تفکری انسان محورانه است.شرافت انسانی بالاتر ازاین است….
[پاسخ]
محسن پاسخ در تاريخ بهمن ۲۸م, ۱۳۹۰ ۹:۲۳ ق.ظ:
سلام. بله این کار اصلا درست نبود . هم کار این دختر خانم بد بود ، هم کار معترضین …
[پاسخ]
از مدیریت سایت ثائر ممنونم که به وبلاگ اینجانب سر زدند و نظر خودشون رو بیان کردند.
واقعا چرا مسولین توجهی ندارند؟چرا با دو سال از عمر جوان ها انقدر بازی میکنند؟هیچ چی سر جاش نیست مگر نه ایران زودتر پیشرفت میکرد.
[پاسخ]
محسن پاسخ در تاريخ بهمن ۲۹م, ۱۳۹۰ ۱۰:۲۱ ق.ظ:
سلام. شما لطف دارید
مطالبتون واقعا عالی و تکان دهنده بودند . لطفا بعد از بروزرسانی های وبلاگتون مارو هم در جریان بزارید …
[پاسخ]
چشم.من دوست دارم مطالبی که نوشتم واقعا به دست مسولین برسه ولی شک دارم مسولین به حرف من به تنهایی گوش بدهند.موضوع خدمت تنها یکی از مشکلات جامعه هست.مسولین هم همش حرف خودشون رو میزنند چون افکارشون ماله صد سال پیشه.درک نمیکنند.این نسل باید در اداره امور جای خودشان را به نسل جوان که آگاه از مشکلات و نیازهای جامعه هستند بدهند.دیگه نمیشه مثل گذشته زندگی کرد.زندگی ها عوض شده اگه بخوایم افکار قدیمی رو داشته باشیم هیچ پیشرفتی نخواهیم کرد.همه باید دست به دست هم بدیم…..
[پاسخ]
محسن پاسخ در تاريخ بهمن ۲۹م, ۱۳۹۰ ۹:۲۷ ب.ظ:
چشمتون بی بلا
باهاتون موافقم . دو سال از عمر واقعا زیاده … ولی خب بلاخره سربازی اثرات مثبت هم داره.
امیدوارم هر چه زودتر یه تجدید نظری در مورد سربازی بشه …
[پاسخ]
تازه اول بدبختیش هست چون اون دنیا فرشته های عذاب منتظرش هستند که تا بی نهایت زمان به حسابش برسند
[پاسخ]
خبر تکان دهنده ای بود . واقعا نمی دونم چرا بعضی ها همچین سرنوشت شومی رو برای خودشون رقم می زنند.
[پاسخ]
سلام-دلیلتون چیه این عکسو زدید؟
[پاسخ]
محسن قره باغی پاسخ در تاريخ فروردین ۱۵م, ۱۳۹۱ ۲:۱۹ ب.ظ:
بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام
این مطلب خبری صرفا جهت اطلاع بود و عاقبت اندیشی…
یا علی
[پاسخ]
جالب بود !
یقینا حقش همین بود
باید جسدش هم سوزانده می شد تا عبرتی باشد برای سایرین
یک دختر فاسد جهانی را فاسد خواهد کرد
[پاسخ]
سلام با تشکر .ببخشید من یه سوال داشتم این وبلاگ زیر نظر استاد رائفی پور هست جنبش مصاف چطور ممنون
[پاسخ]
محسن پاسخ در تاريخ فروردین ۲۱م, ۱۳۹۱ ۶:۵۷ ق.ظ:
سلام
اگه منظورتون سایت ثائره بله ما با گروه مصاف هم ارتباط داریم
ولی استاد متاسفانه وقت نمیکنن به وبلاگشون برسن چه برسه توی سایت نظری داشته باشن
[پاسخ]
سلام ببخشید میشه ادرس وبلاگ استاد رو بدین ممنون
[پاسخ]
محسن پاسخ در تاريخ فروردین ۲۲م, ۱۳۹۱ ۵:۵۰ ق.ظ:
سلام
http://antisemitism.blogfa.com
[پاسخ]
کار خوبی کرد من که ندیدم ولی به هر حال من به عنوان کافر تایید می کنم از مسلمونا انتظار بهتر نمیشه داشت خوش به حال انگلیس چی کاشته تو جوامع اسلامی !!!البته اگه منافعم بزاره نونت وش باشه سریع تیپ معنوی میزنم اشهد و میگمو مسلمون میشم.اقا اسلام خوب ولی پیروانش چرا اینطورن یه فرد اروپایی ببینه تهوع نمیگیره؟دوره دین دیگه تموم شد یه عده خریدارشن
[پاسخ]
محسن پاسخ در تاريخ خرداد ۱۶م, ۱۳۹۱ ۶:۱۸ ق.ظ:
تو جامعه ای همه که یک پارچه شدند و میخوان ظلم رو از بین ببرن این کار از یک دختر مسلمان واقعا عجیبو زشت بود.
شما فرض کنید تو یه عملیات جنگی ، یکی از خودی ها شروع به نشانه رفت سینه ی خودی ها کنه ، چیکارش میکنید؟
[پاسخ]
شبیه خودش نیست خبر درسته؟چون الان فمنیستا فعالا حقوق بشر اوه اوه اوه….ولی در کل هیچ تابویی نباید زیاد قدرت بگیره چون انداختنش سخت میشه
[پاسخ]
محسن قره باغی پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۳۱م, ۱۳۹۱ ۴:۳۴ ب.ظ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بله خبر درست…
[پاسخ]
سلام سایت خاکستری ای دارید در اولین فرصت نظرات بیشتری میدم. من دنبال شماره استاد هستم میتونید برام بزارید؟
یا علی
[پاسخ]
محسن پاسخ در تاريخ خرداد ۲۵م, ۱۳۹۱ ۱۰:۳۷ ق.ظ:
سلام
منظورتون از خاکستری قالب سایته؟!
شماره استاد روهم خیر نمیتونیم در اختیارتون قرار بدیم …
[پاسخ]
شیمانگار پاسخ در تاريخ خرداد ۲۵م, ۱۳۹۱ ۱۱:۲۲ ق.ظ:
سلام نخیر کمی از مطالب و نظرات رو میگم، چرا شما جواب کسایی مثل اونی که خودشو کافر معرفی کرده بود درست و محکمی ندادید که حساب دیندار ها از دین جداست، که یه همچین آدم مریضی جرأت اظهار نظر درباره مسلمونا رو نکنه یا اونا که عضو فرقه حلقه هستند و اینجا جولان می دن و عالم و آدم رو به خودشون مدیون می دونن. شما باید یه جواب کامل برگرفته از تعالیم دینی و محکم بهشون بدید یا اصلا جوابشونو ندید.
من برای یه کارپژوهشی به کمکشون نیاز داشتم، ندید بدید ومریض و روانی هم نیستم خودم شوهر دارم گفتم شاید به ایمیلم بتونید بفرستید!
در کل سایتتون خوب و جامعه اما اگه بتونید جواب نظرات رو جانانه بدید تبدیل به یه کلاس عالی دینی اجتماعی میشه! وخوندن نظرات و پاسخشون جالبتر از مطالب می شه!
[پاسخ]
محسن قره باغی پاسخ در تاريخ خرداد ۲۶م, ۱۳۹۱ ۷:۰۹ ب.ظ:
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
حقیر از مدیران سایت هستم متاسفانه چندی اینترنتم قطع بود و خبر از سایت نداشتم دوستان لطف کردن و ازشون ممنونم
من جواب قسمت اول نظرتون رو میدم..
وبسایت ثائر دو بخش داره…
یه بخش برای کسایی که اعتقادشون قوی تره و…
و بخش دوم برای کساییی که اعتقادشون از بقیه یکم ضعیف تره
ما نمیتونیم نظرات رو دسته بندی کنیم و به بعضی هاشون جواب بدیم…
ولی می تونیم به همشون جواب بدیم
ولی برای کسی که می خواد راهنمایی شه باید کاری کرد
بار ها شده که من مطلبی رو نمی دونستم رفتم مطالعه کردم و بعد جواب نظر رو دادم…
ولی برای کسانی که خودشون رو کافر معرفی کردن هم باید کاری کرد
ولی با توهین نمیشه کاری رو پیش برد باید جواب بدین
و اینم بگم که ما هم اونقدر اطلاعات نداریم که بتونیم از هر راهی شده جواب بدیم یاعلی
سلام
برادر محترم ممنون از این که شما جواب دادید.
ببخشید چرا فکر می کنید جواب محکم و جانانه یعنی جوابی که پر از توهین باشه؟؟؟؟ والا ما چاله میدونی نیستیم بسم اللهی که شما مینویسی ما تو دلمون می گیم اول نوشته مون.
مگه ائمّه اطهار(ع) توهین می کردن به اهل کتاب و ملحدینی مثه جاثلیق و زهری و… که با اهل بیت(ع) سر بحث و باز می کردن؟ نه برید یکم تاریخ بخونید(مثلا کتاب سیره پیشوایان نوشته مهدی پیشوایی) چنان با منطق و قشنگ جواب می دادن که طرف خودش اعتراف می کرد به نادانی و اشتباهش. اگه به اینا توهین کنید که بدتر می شه.( ارجاعتون می دم به داستان نوشتن رساله توحید مُفَضَّل، تو همون کتاب).
حالا شما نمی تونید و نمی خواد مثه ایشون جواب بدید (هرچند اگه مناظراتشونو بخونید یه سیر منطقی دستتون میاد و کمک می کنه به استدلالتون). از ایدئولوژی خودتون کمک بگیرید و بهش پاسخ بدید. دیگه اینو که می تونید!
مثلا به خسته( کافر) می گفتید: “اولا حساب دین از دینداران جداست، این برداشت که از رفتار مسلمونا پی بد بودن دینشون ببری سطحی ترین برداشت یه آدم می تونه باشه و نشان دهنده کم دانشی، قدرت استدلال و منطق ضعیف شماست( رجوع کنید به کتاب اصول عقاید آیت الله مصباح یزدی،ج۱، ص۹۸-۹۹). ثانیا پروژه اسلام هراسی به خاطر روی اوردن گسترده اروپاییان (و غربی ها ) به اسلام طراحی شده. خوابی شما؟ برو یه آمار از افزایش رشد تعداد مسلمونا تو دل ممالک غربی بگیر. از سایتهای خارجی زبان، نه فارسی که بگی دروغه!
بعدشم حساب مسلمونا مثه یه بچه ی شیطونه که باباش نیست و داره شیطنت می کنه، همین که آقامون بیاد همه میریم زیر پرچمش و حسابمونو از نا مسلمونا(یی مثه تو) جدا می کنیم! (خوب نامسلمونه دیگه! توهین نیست!)
اتفاقا اروپایی ها از بی دینی و دین های خودشون تهوعشون گرفته که دارن مسلمون می شن. ثالثا خوشبحالی یا بد به حالی همه (مثه انگلیس، دختری که کار قبیحشو تآیید می کنی، خودت، ما و…) توی اون دنیا مشخص می شه البته اگه به اون دنیا اعتقاد داشته باشی، نداشته باشی هم فرقی نمی کنه چون بخوای نخوای می ری اون دنیا و جواب اعمالتو می بینی (آش خالته….)
اگه با اشهد از دینت برگردی که معلوم میشه دین خودت چقدربرات بی ارزشه که پی پول ولش می کنی و تغییرش می دی و اگه دین نداری، اهالی این سایت به عنوان یه سایت اسلامی-شیعی تو رو با این ایدئولوژی مسلمون نمی دونن هیچ وقت!
دین خواهی (خداشناسی) یک امر غریزی و فطریه که خالق در وجودمون گذاشته تا حقیقت رو پیدا کنیم (صفحه۱۹ و۲۰ همون کتاب) لطفا یکم مطالعه کنید بعد نطرات کارشناسانه درباره ادیان و دین اسلام بفرمایید.”
ملاحظه فرمودید یه جواب مثه این یا در حد این که طرف تو جوابش بمونه یا اگه جواب بده پرت و پرت و حرفای بی منطق و سند باشه.
اِاِاِ طرف می گه خاک بر سرتون با دینتون! جواب دادین بله کار بدی کرد مثه این که…. بابا جواب اینو بده تو ذهن هرکی که این نظرو خوند شبهه ایجاد کرد و مفت در رفت!
برای این که منظورمو از جواب محکم درک کنید سری به سایت بولتن نیوز بزنید. این سایت نه مذهبیه و نه اکثرا مطالب مذهبی می ذاره، بلکه همونطور که از اسمش پیداست خبرهای مهم و غیر مهم مثه حاشیه فوتبال و هنرمندان و… رو کار می کنه. اما تو قسمت نظرات مطالبش برید. کاربران ثابت سایت در مقابل نظراتی مثه این چه جوابایی می ذارن که تو هم درس می گیری چه برسه به اون شخص! (مثلا نظرات مطلب “بی توجهی عکاسان به لیلا حاتمی” رو در این سایت بخونید!) اگه کاربران نتونن یا نرسن مدیر سایت خیلی قشنگ و منطقی جوابشونو میده. طوری که تو این سایت غیر مذهبی و عمومی کمتر نظرات توهین آمیز و ضد اسلام و نظام و مقدسات می بینی یا اگه باشه جوابش فوری و به بهترین شکل داده شده! و این خیلی بده که تو سایت مذهبی شما این افراد بچرخن و هر چی خواستن بگن و شبهه تراشی کنن و بعدشم بای بای کی به کیه! جوابای آبکی…
منظورتونو از سایت دو بخش داره نفهمیدم یعنی سایتتون رو دو قسمت کردید: لا مذهبا، مذهبی ها ؟!!!! من یه دوستی دارم که نه مذهبیه و نه لامذهب ولی میاد به این سایت پس تکلیف اون چیه؟! شما نیستید که بازدیدکنندگان رو انتخاب می کنید بالعکسه. پس از هر قشر و دین و سطح اعتقاد و سنی ممکنه به سایت سربزنن.الان که همه به اینترنت دسترسی دارن یه فرد۱۲تا۱۸ ساله اگه بیاد و با این نظرات و جوابای بی جواب! تو ذهنش شبهه ایجادبشه چی! می دونید تو این سن شبهه تو ذهنش حک می شه و قلبشو کدر می کنه. یعنی اگه بعدها با حقیقت و جواب شبهه روبرو بشه عقلش می پذیره ولی قلبش پس می زنه! اینی که می گم الکی نیست ها! هم تجربه است هم روانشناسی دینی.
چرا دسته بندی نظرات؟ پاسخ بدید به همه ولی اگه کسی مثه کافر یا شبیه کافر نظر داد و جوابی که بالاتر به اون دادید برای اینم صدق می کنه پس فقط می گید به پاسخ فلان نظر رجوع کنید! و اگه به همه پاسخ می دید خواهش می کنم پاسخ های منطقی و محکم بدید. با این جوابا همه راهنمایی می شن شاید کافر و امثال اون برای نظر خودش، شاید هم خیلی از بقیه با جواب نظراتشون شاید هم منی که نظری ندارم و دارم نظرات بقیه رو می خونم.
کی گفته از هر راهی جواب بدید؟ اصلا هر راهی چی هست؟ راهی به جز مطالعه و عقل و منطق؟؟؟؟؟
و من الله التوفیق، یاعلی
[پاسخ]
محسن پاسخ در تاريخ خرداد ۲۹م, ۱۳۹۱ ۴:۲۲ ق.ظ:
با سلام
ضمن تشکر از نقد سایت و مطالب مفیدی که در اختیار گروه مدیریتی سایت قرار دادین،
باید به اطلاعتون برسونم که
هدف کلی سایت ثائر این بوده که بتونیم مباحث دینی و آخرالزمانی رو در قالب های عامیانه و امروزی ارائه کنیم تا از اون چارچوب سنتی که باعث دین گریزی خیلی ها شده خارج شیم
لذا برای این کارمون واقعا هیچ ملاک و منبع موثقی نیست که بخوایم از اون الگو بگیریم، پس شما هم انتظارِ یه کار بی عیب و نقص نداشته باشید ، هرچند که بچه های تیم مدیریتی وب سایتهای ثائر با تمام وجود دل به دریا زده اند و برای جلب رضایت حضرت حجه (روحی فداه) از جان و مالشون گذشته اند و تا جایی که بلد باشند و بتونن این راه رو ادامه خواهند داد.
بنده اعتراف میکنم که تو این راه هر از چندگاهی شده که پامون لغزیده ولی این لغزش ها از روی سهو بوده و امیدوارم که خود حضرت واسطه ببخشش ما بشن …
نکته بعدی در مورد نظرات
ببینید سایت ثائر قرار نیست فقط توسط مسئولین سایت مدیریت بشه، ما در این سایت قصد داریم که یک محیط کاربر محور رو به وجود بیاریم
کما اینکه این هدف در قسمت جامعه ی مجازی سایت به وجود اومده. فلذا انتظاری که از شما مراجعین و مومنین داریم اینه که مارو در پاسخدهی به نظرات همراهی کنید
کما اینکه میبینیم در بعضی از پست ها این اتفاق افتاده و باعث روحیه ی مضاعف گرفتن ما شده: لینک
در مورد نظرات توهینی و کسانی که فقط برای تخریب اومدن باید بگم که ما تا جایی که بتونیم به نظرات پاسخ نمیدیم و حذفشون میکنیم ، ولی اگر اندک احتمالی بدیم که ممکنه پاسخ دادن به این شخص باعث تفکر در وی بشه ، سعی میکنیم در حد معملومات خودمون پاسخ بدیم
البته بعضی جاها هم مجبور شدیم که به زبان و لحن خودشون پاسخ بدیم که متاسفانه زیاد مناسب سایتهای امام زمانی نبوده ولی چه میشه کرد؟! حرف حق رو باید زد [ برای مثال نظرات این پست رو ببینید: لینک ]
در آخر باز هم تشکر میکنم بابت نظر زیباتون
باعث تلنگری شد که ما محکمتر از قبل قدم برداریم
یاعلی
[پاسخ]
سلام برای جواب به نظرات چالش برانگیز از تعالیم دینی و جوابهای برگرفته از قرآن و احادیث کمک بگیرید. برای این کار از یه روحانی جوان و باحال وحوصله و با سواد کمک بگیرید. والابنده های خدا از خداشونه. یه سری به حوزه های علمیه شهرتون بزنید. میدونید در این صورت حجت بر اونا تموم میشه و کسی که بازم لجبازیکنه معلوم میشه بااسلام مشکل داره و جواب ابلهان خاموشی است….
(مثلا جواب فرد رو با یه آیه یا حدیث و کمی توضیح از ربط اون با مسئله بدید.)
آقای قره باغی خیلی زود و کمی تند قضاوت می کنند.(خیلی بده برای مدیر یه سایت مذهبی)
به نظر من دلیل استقبال کم از سایت، قالب کدر سایت و طرزچینش مطالب در صفحه است. و گرنه بامطالب خوبتون باید بیشتر از این بازدیدکننده داشته باشید. قالب سایت و چینشش چشم آدم رو خسته می کنه. یکم جذابیت های بصری سایت رو جذابتر می کنه.
یا علی
[پاسخ]
jafarseidi پاسخ در تاريخ تیر ۱۰م, ۱۳۹۱ ۱۱:۳۷ ق.ظ:
با سلام دوست گرامی ممنون از نظراتتون اما من خودم یه طلبه هستم واطلاعات کافی رو دارم واستفاده میکنم تا حلا به لطف خدا پیش نیومده کم بیارم
[پاسخ]
شیمانگار پاسخ در تاريخ مرداد ۲۸م, ۱۳۹۱ ۳:۰۱ ب.ظ:
سلام
معلوم هست تو اتاق فرمان چه خبره؟!!! من اول برای آقا محسن نوشتم آقای قره باغی جواب داد جواب ایشون دادم آقای محسن جواب داد، باز جواب ایشونو دادم شما جواب می دی خودتونو بذارید جای من!
اولا که من به آقای محسن گفتم چرا جواب محکم ندادی نه شما و نه آقای قره باغی و بقیه صحبتهام هم به ایشون بود. ایشون که طلبه نیست. کارشما مثه اینه که من به داداشم بگم چرا نمی ری سربازی؟ پسرعموم از اون طرف بگه من خودم سربازم! آخه مگه من با شمابودم که میگین من خودم طلبه ام!!
دوما جواب من همون جواب اون عزیز (فرمانده سپاه) به علی مطهریه….یعنی شما با این همه بلاغت و جسارت وقتی افراد عرفان حلقه و کسانی مثه کافر تو سایت می چرخن شبهه تراشی می کنن و هرچی دلشون می خواد می گن کجا بودی؟!!! اگه من از ابتدا نظری دادم روحساب این بود که چرا جواب اینا رو خوب نمی دید!
سومااین که بدتر شد شمای طلبه باشی و پای جواب دهی به این نظرات بلنگه!!!!و خودتونم اینو قبول کردید(ان قلت نیارید لطفا)
لطفا در برابر سطور بالا جبهه نگیرید عصبانی نشید ادعاتون نشه چون بعضی ها فکر می کنند دانای کل هستند و با تعصب به نظرات جواب میدن: یعنی برو کنار جوجه تو نمی خواد به ما چیز یاد بدی ما خودمون استادیم….. امابزرگان ما حرف بچه خردسال رو اگه حق بود بدون تعصب گوش می کردن و غرور و کنار می ذاشتن. شما از ابتدا با این دید میاید و به نظرات پاسخ می دید. لطفا غرور و نگاه از بالا رو کنار بذارید. غرور آفت طلبگی است………
[پاسخ]
جعفر صیدی پاسخ در تاريخ مرداد ۳۰م, ۱۳۹۱ ۲:۵۲ ب.ظ:
با سلام دوست گرامی با اجازه ۲محسن گرامی کاربر گرامی شما ببخشید جواب دادن ما یکی بعضی بچه ها سرشون شلوغه گاهی کمتر به سایت سر میزنن اگه بنده از طرف این ۲بزرگوار جواب میدم چون نمی خوام شما زیاد منتظر جواب باشین وگرنه هر ۲بزگوار خودشون استاد هستن در ضمن من خودم هم طلبه هستم وقتی وارد ثائر شدم همه چی بهم گفتن به لطف خدا سعی کردم با متانت جواب بدم تا خقی نباشه-این جا نه من ونه دیگر عزیزان به علم خودمون نمی نازیم چون دانش ما اندکه مثل علامه طباطبایی نیستیم که ایشون با این همه علمشون میگن هنوز من چیزی یاد نگرفتم یه چیزی تو همین مضموم زیاد یادم نیست-موفق باشین
سلام این دختر نمرده لطفا این خبرو اصلاح کنید. این اصلاح خبر تو سایت بیت الامامت هم انجام شده. یه سری بزنید.
یا علی
[پاسخ]
jafarseidi پاسخ در تاريخ تیر ۱۰م, ۱۳۹۱ ۱۱:۱۹ ق.ظ:
چشم
[پاسخ]
برادر محترم چرا سخنرانی های مهدی دانشمندو رو سایتتون میذارید؟نمیدونید این فرد عضو فعال فرقه حجتیه است؟ یه سرچ ساده توی گوگل انجام بدید متوجه خیلی چیزا میشید.اگه مطالعات مهدوی داشته باشید متوجه میشید کسی ک بگه امام زمان برای من ب دست یکی از علما پیغام فرستاده دروغگوست. چون اولا داره نوعی ازریا یعنی سمعه انجام میده دوما کسی ک ذره ای با امام زمان ارتباط داشته باشه ب هیچکس نمیگه تا زنده اس. اصلا امام زمان با کسی ک دهن لق باشه حرف میزنه؟ این داره اظهار فضل میکنه! بعضی از سخنرانیهاش بدردنمیخوره چرت زیاد داره ذهن جوون مسموم میکنه(غیرازبعضی سخنرانی های اخلاقیش). مثلا توروخدا خنده دار نیست ک توبازی ایران استرالیا… گویا این فرد تندرو دروغ گفتن ب نام امام زمان برای تبلیغ دین جایزمیدونه. کتاب مهدی موعود و کتب ملاقات باامام زمان خوندید؟(شأن امام بالاتر از این حرفاست!)کی دیدید امام اینقدسبک حرف بزنه یا حرف سبک بزنه؟ یا تفرقه ای ک بین شیعه و سنی میندازه و سی دی هاش تو سیستان بلوچستان و عربستان و پاکستان پخشه, اگه باعث مرگ یه شیعه بشه چی؟ میدونید اونا چی میگن میگن نگاه کنید این شیعه ها چطور لعنتتون میکنن! رهبرشون دم از وحدت میزنه اما آخوندارو میفرسته جلو(ب همین راحتی بخاطر تندروی های این فرد ب رهبرتوهین میکنن من دیدم) بدون تعصب یه سرچ ساده انجام بدید الان دانشمند ,حجتیه رو.
[پاسخ]
jafarseidi پاسخ در تاريخ تیر ۱۰م, ۱۳۹۱ ۱۱:۱۸ ق.ظ:
با سلام دوست گرامی به استاد دانشمند تهمت نزنین هر کی هم میگه غلط میکنه امام زمان برای خیلی ها پیغام میفرستن الان هم هستن از جمله علامه حسن زاده عاملی خدا حفظشون کنه ایشون میفرماین پا به حرف و اشاره آقا باشین چون آقا پا به حرف واشاره امام زمانه خوهشن کمی اطلاعاتتون رو بالا ببرید هر حرفی رو قبول نکنید تعقل تفکر
[پاسخ]
شیمانگار پاسخ در تاريخ مرداد ۲۸م, ۱۳۹۱ ۳:۳۹ ب.ظ:
آقای طلبه!!!!! لطفا شان طلبگی رو حفظ کنید و با یه خانم درست صحبت کنید! اینجور مواقع بهم یاد دادن بگم جواب حرفتون نباشه غلط میکنه….
تعصب رو بذارید کنار ما ایرانی ها به قول استاد رائفی متاسفانه به اکثر مسائل از دید تعصب نگاه می کنیم. برید یه کم تحقیق کنید. مدارک تمام مطالب سطور پایین تو اینترنت موجوده.
واقعا که ایشون رو با علامه حسن زاده آملی مقایسه می کنید!!!!! ایشون نور چشم و مایه فخر اسلام و ایرانه، چشم برزخی داره و کلی کرامات داره یه شاگردش فقط استاد جوادی آملیه!(می دونم که می دونید) مثه دانشمند راه نمی ره سخنرانی بکنه و بگه بله دیگه آقا واسه من پیغام فرستاده و… از اون طرف هم شیعه و سنی رو به جون هم بندازه در حالی که جنگ دنیا الان برای محو اسلامه. وهابیت از اون طرف زیرآب می زنه این از این طرف »برای اهل کرامت هیچ اشکالی نداره به این داستان توجه کنید(ادأب بزرگان عرفا بر کتمان مشاهدات و خوارق عادات (امور غیر معمول) بوده و غالباً از نقل کرامات و اخبار ار مغیبات و مکنونات (پوشیده ها) گریزان بوده اند، ولی نوادری (افراد کمیابی) نیز بوده اند که این قاعده را نقض کرده اند، گو اینکه آنها مأمور به اظهار بوده اند.
از جمله این نوادر عارف شهیر مرحوم آخوند ملا حبیب الله کاشی ( کاشانی) است، ظاهراً آن جناب در نقل کرامات از چیزی فرو گذار نمی کرده است، یکی از بزرگان معاصر با ایشان می گوید: “در خواب دیدم، در بهشت کاخ مجللی برای آقای کاشی ساخته اند، اما همه اش سوراخ سوراخ است، گفتند او خیلی “نقل کرامت” می کند.”
از خواب بیدار شدم و آمدم محضر آقای کاشی تا خواب را نقل کنم، تازه به آستان در رسیده بودم که از اندرون فرمود: “بیا تو، می دانم چه می خواهی بگویی، یک سوراخ هم بالای آن سوراخ ها!”)
آقایی که نشستی تو پایتخت و از بهترین امکانات حوزه های اون شهرها استفاده می کنی یه سر به حوزه علمیه های شهرهای استات سیستان و بلوچستان بزن(غیر از زاهدان) ببین طلبه ها تو سخت ترین شرایط و با کمترین امکانات دارن درس می خونن و جونشون کف دستشونه چون مدام تهدید به مرگ از طریق بمب گذاری،مسمومیت غذا، تیرباران شدن در حین رفت و آمد در شهر و…….. می شن همه اش از صدقه سری اعضای فعال حجتیه مثل دانشمند که هی شور می دن دعوای شیعه و سنی رو. از جسن نیت این آقا همین بس که تو یه سخنرانی می گفت اونایی که می گن رهبر علی زمانه کفر محض می گن لعنت بر اونا(عاشقان رهبر!!!!) اما هیشکی نبود بگه اگه منظورمردم این باشه که رهبر مقامش مثه امام و معصوم هست کفر گفتن نه اینکه مردم عاشق منظورشون رهبری جامعه شیعه مسلمان بدست فردی علی نام و وارسته و فقیه که اتفاقا فرزند امام علی هم هست است! (تو یه سخنرانی اش از موسس حجتیه تعریف می کنه البته نه به خاطر تاسیس فرقه بلکه به خاطر کارهای دیگه اش. اون فرد مورد لعن بزرگان است چون این فرقه رو درست کرد و موضع این فرقه در اوایل انقلاب هم که خواندنیه) شما اونجا نشستی حق داری بگی غلط کردن!! بیا و جلوی خودشون بگو!. مگه رهبر تو سفر به کرمانشاه نگفتن مرد شیعه ای که بین شیعه و سنی اختلاف بندازه کافره؟!هان!؟ به هر حال من از مواضعم و گفته هام برنمی گردم. شما برید اطلاعاتتون رو بالا ببرید و غرور کنار بذارید ایشون معصوم نیست یاد این جمله ام باشید هرکسی با اون که دوسش داره محشور می شه و اگه شما تعقل کنید حتی اگه یه درصد احتمال صدق حرفام باشه چون احتمال ضرر بی نهایته به فکر تحقیق می افتید! در ضمن من خاله زنک نیستم که گوش به حرف این و اون باشم کلی تحقیق کردم و سخنرانی هاشو گوش کردم خودم پژوهشگرم
[پاسخ]
جعفر صیدی پاسخ در تاريخ مرداد ۳۰م, ۱۳۹۱ ۲:۴۳ ب.ظ:
با سلام دوست گرامی بنده با شما چه طوری رفتار کردم ؟ شاید دید شما اشتباه بوده من سعی می کنم با هر کس طبق رفتار خودش رفتار کنم در ضمن کان الناس امه واخد -همه مردم امت واحد هستن پس دلیلی برای تعصب وجود نداره سخنرانی استاد رو هم شنیدم-حدود ۴ ساله تو حوزه هستم بهتر از هرکسی میدنوم کی حرفش درسته یا نه نمی خوام بحث علامه جوادی رو به این جا بکشونم در مورد حرفی که میزنین می فکر کنیمن اون از یه دانشگاهی که کل عمرش نمی دونم فرق فلسفه اسلامی و غربی رو میدونه یا نه-علامه جوادی مثل علامه حسن زاده نور چشم سیعه هستش-به قول رهبر دشمن وقتی قو محکم رو ببینه زود بهش حمله میکنه چرا سایت ها به علامه مصباخ وعلامه جوادی بدون دلیل حمله ور مشن عزیز پشت این جریانات خرفه-اگه در موردش خر ندارین حواهشن بحث نکنین بازم من معذرت میحوام اگه بی اخترامی به شما شده باشه
رضا آرتیمانی پاسخ در تاريخ مرداد ۳۰م, ۱۳۹۱ ۲:۱۰ ق.ظ:
سلام.همین استاد دانشمندتون گفت سنی ولدالزناس. به فرض درست. این باید رو منبر زده بشه؟اونم تو جامعه ای با موقعیت ما که این همه سنی داره؟این آقاتونم اگه با امام زمان در ارتباط بود این همه ظلم و ستم تو جامعه نبود. میدونم میگی نه: یه نمونه ساده: فیلم محاکمه زن سعید امامی رو ببین. متاسفانه یکی از مشکلات حوزه اینه که شخص پرسته و با بالا بردن بیش از حد افراد اجازه نقد و زیر سوال بردن اونا توسط طلاب رو ناخداگاه بهشون نمیده. برای مثال القاب زیادی قبل و بعدش به افراد میده. حضرت آیت الله العظمی …… دامت برکاته. احترامم حدی داره بخدا. اسلام اومد با بت پرستی مبارزه کرد اونوقت شما بت درست میکنین. تو نمازتون داد میزنین مرگ بر ضد ولایت فقیه. یعنی مرگ بر خویی و بروجردی و ۹۰% از باقی علما نصیحت آخرتونو به خودتون می کنم.
[پاسخ]
جعفر صیدی پاسخ در تاريخ مرداد ۳۰م, ۱۳۹۱ ۲:۳۰ ب.ظ:
با سلام دوست گرامی درسته از ایشون سخنرانیشون رو سنیدم اما سخنرانی ایشون هم در ارتباط با وحدت سنی هم هست-حوزه مخل برخاستنه این خود مردم وحرف شخص که محبوبیت میده به شخص-کسی رو بیش از حد صدا نمی کنیم آیت الله بروجردی اونقدر هست که بگیم دامت برکاته در ضمن خود آیت الله بروجردی از کجا میدونین راضی به گفتن این همه القلب هستش؟
شیمانگار پاسخ در تاريخ مرداد ۳۰م, ۱۳۹۱ ۴:۱۹ ب.ظ:
آقای صیدی خوب هرکی گند بزنه به وحدت، صداش دربیاد سریع یه استنبولی ماست ورمیداره و….
آقا من میزنم قوری چینی رو میشکنم بعد میام بندش میزنم درست میشه مثل روز اول؟!
آبی که ریخته شده رو…..
میگن طلبه ها سال اول که تموم میشه فکر می کنند علامه شدند اما سال به سال که می گذره بیشتر متوجه کم دانشی شون می شن سال آخر متوجه میشن هیچی نمیدونن. انقد به طلبه بودنتون ننازید طلبه بودن مساوی علامه بودن نیست
کروبی و خاتمی هم طلبه بودن
جعفر صیدی پاسخ در تاريخ شهریور ۱م, ۱۳۹۱ ۲:۴۰ ب.ظ:
با سلام دوست گرامی آخه سحنرانی که من از آقای دانشمند دیدم قبل تر از سخنرانی های بعدیشون هست در ضمن از کسی حمایت نمیکنم-من طلبه نه میگم علامه ام نه پرفسور هیچی تازه اول راهم در ضمن کی رو دید نوکر صاخب زمان باشه به نوکری خودش ننازه من از این خوشحالم که مولا دعتم کرده وگرنه من کی باشم پی مولا بگردم به قول آیت الله بهجت همین که من جعفر صیدی باشم برام بسته -درضمن قیاس باطل نکنید مفتی های وهابی عرب هستن پس کارشون ضد اسلام پس یعنی ائمه که عرب هستن کارشون ضد اسلامه/
منم با خانم شیما نگار موافقم باید یه جواب دندان شکن بهش میدادین!
[پاسخ]
محسن پاسخ در تاريخ تیر ۱۵م, ۱۳۹۱ ۶:۴۵ ق.ظ:
تاجای که بشه سعی میکنیم دندان شکن باشه
[پاسخ]
سلام روحانی محترم من به طلبه بودن شما توهین نکردم. صد البته که شاگردی و سربازی امام زمان افتخار داره اما همه طلبه ها عالی نیستن و همه بد نیستن>خوب و بد تو هر قشری وجود داره. منظور من این بود که طلبه بودن مساوی بصیرت بالا و هوش زیاد نیست. شما قیاس منو می پیچونید وگرنه قیاس من درسته.من خودم هم طلبه هستم و هم سید .بحث عرب و غیر عرب پیش نکشید چه ربطی داره منظور من از بصیرت و هوش بود نه از نژاد.
شما می گید من ۴ ساله تو حوزه ام بهتر از همه می دونم کی حرفش درسته کی بد! اتفاقا من از چندین نفر از اساتیدحوزه چه مرد و چه زن درباره آقای دانشمند این چیزها رو شنیدم. اگه اسم یکی شونو بگم انقد معروفه که اکثر طلبه ها می شناسنش.
[پاسخ]
جعفر صیدی پاسخ در تاريخ شهریور ۴م, ۱۳۹۱ ۱۱:۱۵ ق.ظ:
با زم سلام دوست عزیز مگه من فکر خودم رو دالرم شما هم فکر خودتون رو کی گفته طلبه شدن مساوی با علامه شدنه ؟اصلا کی گفته طلبه در میخونه علامه بشه هرکی هرچه قدر درس میخونه اجرش پیش خداست این القاب هم مردم نسبت میدن به علامه ها وگرنه کدوم علامه است بگه بنده علامه فلان نظرم اینه قربون آیت الله حسن زاده برم اشعار نامشو خوندین میگه خطاب به خودش حسن نه علامه حسن زاده-در مورد اقایی دانشمند هم بنده به نظر خودم طرفداری نمی کنم نمی گم هم سخنرانیشون رو تایید میکنم نه سخنرانی جدید ایشون در مورد امام حسین ومجلس آقا فوق العاده است مخالف عقاید قبلشونه-بعضی ها میان میگن از حجتیه است و… این هارو کی پشت ایشون میسازه -خودتون که بهتر میدونید شنیدن کی بود مانند دیدن-ممنون میشم اسم استاد رو برای من بفرستید ۰۹۱۹۲۷۷۵۷۸۴
[پاسخ]
سلام منم میگم سخنرانی های اخلاقی شون خوبه اما سخنرانی های مربوط به امام زمانش اصلا جالب نیست این همه من سند و دلیل آوردم اما دریغ از یه دلیل قانع کننده از شما! و همون که گفتم و از نظرم برنمی گردم چون حجت برام تموم شده. منم اشتباه کردم خواستم به شما آگاهی بدم. دیگه ازین بیشتر بحث کردن جداله و کار صحیحی نیست . در مورد اساتید بزرگوار آقا و خانم؛ اسم خانومو که نمی تونم بگم چون راضی نیست و تازه اگه می تونستم هم به هیچ عنوان به فرد ناشناس با شماره ام پیام نمی فرستم.
[پاسخ]
جعفر صیدی پاسخ در تاريخ شهریور ۵م, ۱۳۹۱ ۱۲:۱۵ ب.ظ:
با سلا دوست گرایمی آیه ۱۲۵ سوره نحل ما دنبال جدال احسن هستیم-درضمن من از شما دلیل قانع کننده ندیدم دلیل دارین رو کنین فقطاومدین میگین یکی گفته این جوری من از کجا به نظر اون شخص کهنمی دونم کیه احترام بذارم من گفتن و بازم میگم ایشون یه سجنراه حرفه ایهست فرقی نداره -در ضمن شماره خودم بود از هیچ شماره ای با ندارم چون به حرفم اعتقاد و به کلامم اطمینان دارم دلیل دارین بسم الله
[پاسخ]
سلام شما باید به نظر هر یه آدم مسلمون احترام بذارید حق و ناحقش به کنار. قبول کردنش با شماست که اختیاریه. همکار محترم مگه شماره هم ابا داره؟ در ضمن شما یه مرد هستید باید هم ابا نداشته باشید.
یه نگاه به نظرات قبلی ام بکنید چقدر شما بی انصافید! من این همه سوتی از سخنرانی هاش گرفتم اینا دلیل نیست پس چیه؟ چرا هیشکی اینطوری از صحبتهای سخنرانان معروفی مثل استاد رائفی یا آقای عباسی یا استاد نقویان و…نمی گیره؟! این سوتی های درشت و مشخص! رو من نگرفتم همه می دونن تو اینترنت و محافل هم پخشه. اگه از آیت الله مصباح یا جوادی بد می گن این شخصیت ها موقعیت حساسی توی نظام و حوزه دارن اما آقای دانشمند!!!
همینطور که گفتم بعضی صحبت هاشون خوب نیست تشخیصش با آدم های بصیره. راست و حسینی بگید یعنی شما سخنرانی هاشو در رد وحدت و لعن و مشرک خواندن فداییان ولایت و… قبول دارید؟ (در ضمن اینجوری که هر دفه بخواید نظرات چند تا پست مختلف جواب بدید درست و حسابی نمی تونید به همه برسید و از همه جا می مونید بهتره کارتونو محدود کنید تا بازدهی تون عالی بشه الان من شک دارم شما جز خوندن نظر هر باره من، قبلی ها رو به خاطر داشته باشید یا خونده باشید)
[پاسخ]
جعفر صیدی پاسخ در تاريخ شهریور ۷م, ۱۳۹۱ ۱۰:۰۲ ق.ظ:
با سلام دوست گرامی درسته سرم شلوغه اما هر نظری رو که میخونم سعی می کنم درست ترین جواب هارو بم بنده هم قبول دارم که سخنرانی ایشون در باره وحدت خیلی مزخرفه وخودم هم قبول ندارم با دلیل ایشون هم به خاطر این کارشون مورد ممنوعیت قرار گرفتن-درضمن انقدر ذهنم کهنه نشده هر موضوعی رو شروع میکنم قبلش یادم نباشه به قول دوستم ما این جور سخنرن ها رو میگم سخنران عالی اما بدون بصیرت-اما جای انصاف باشه سخنرانی از ایشون هم دیدم که در مورد وحدت باشه خلاصه من ایشون رو به عنوان سخنران ماهر دوست دارم اما این دوست داشتن باعث نمی شه که هر کاری کردن درست بدونیم من سخنرانی های جدید ایشون رو که دیدم کلا خلاف نظرات قبلشون بود یعنی روز به روز نظرشون داره تغییر می کنه باز تر میشه ای وارم متوجه شده باشین -موفق باشین یا علی-درضمن ممنون از صبر شما
[پاسخ]
سلام و خسته نباشید…شاهکار دوم این خانوم هم در اومد(عکسای جدیدش….)…نمی خواید این پست رو اصلاح کنید؟؟!!
این خانوم نمرده ملت…این عکس یه دختر برزیلیه که تو تصادف مرده….به سایت بیت الامامت مراجعه کنید واسه جزئیات بیشتر…
[پاسخ]
محسن فتحی پور پاسخ در تاريخ بهمن ۱م, ۱۳۹۱ ۵:۴۲ ب.ظ:
سلام و ممنون
این خبر از ->پایگاه خبری روزنامه الفجر مصر بود ،
عکس های جدید رو هم دیدیم ، مثل اینکه به یه کشور دیگه پناهنده شدن!
[پاسخ]